Monday, January 31

Bila saya nak KURUS

  • jommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, nak kurus jugakkkk,awak jap jangan cakap awak nak kurus sebab perempuan tu?HAHA * oh, perlu ke . pergi lah MAMpus same die .
  • haha . tidak sama sekali . saya nak kurus . dan kejap lagi saya kurus . saya dan beli cacing tadi . lepas ni masuk kan banyak banyak dalam perut . kurus la nanti . haha
  • haha . tapi sy mmg nk kurus . sy tk kira !
  • Haha . workout ha ? betul ? hey , from now on , tnk mam nasik . nk minum byk air . tnk mlm mkn . tnk tnk tnk
  • haha . siang mkn la . tp bukan nasik . smpi hujung sem dh tnk nasik! oke ? faham ? mlm nk mkn bnd y sup sup je ke .
  • ok KITA SAMA-SAMA,jangan makan nasi macam saya ye
  • betul . balik kelas tu mkn . then ptg tu joging , workout . then byk kn mnum air . hey , pegang kate kate ni tau?
  • nak jugak joinnn mana buleh jadi, workout balik bangi
  • adela...
    program team building tok korg2 yg nk kurus...
    heheheheh...
  • haaa..
    buncit nk...
    ok..ble nk start nih??
  •  men badminton. hik3 *idea kak nad
  • aku jd instruktornya!!!
    hahaahah
  • saya pn.... :)
  • buncit...sume org tgor lorh :)
  • mne dela....gmok kn...u kn da tgk aritu :)
  • aku nak kay!
    kak nad : ala . bdmntn tk dpt kurus lahhhh .
    seha : buncit tak sgaja ehh .
  • betol ? jgn kau hilang ble aq dh smngt .
  •  MAri ramai - ramai . haha
  • woweee garangnya, iye, saya nak KURUS, iye saya nak sehat
Itulah respond mereka bila aku mengeluarkan status " saya nak KURUS " di facebook . Haha . Masing - masing dengan kata masing - masing . Pada yang support , tenxie . Tunggu hujung sem , jadik tak jadik . Haha . Tapi , sius *bak kata kak nad la kan , aku memang nak turunkan weight aku ni . Tamau buncit dah . OHh , kalau kau rase aku nak kurus sebab tercabar , engkau SALAH babe . TOTALLY SALAH . Aku nak sebab aku yang mahu . 



Muke - muke yang antara menyupport dan mengejoin  :)

p.s : Kalau ade dalam mind tujuan aku ni untuk defeat budak itu , MAAF , anda SALAH .