Saturday, February 19

Ber-ingat

Aku memerhati dan aku memendam . Bukan bermaksud aku pengodam . Kau hanya kata kau menginginkan tapi hakikatnya itu hanya kata kata sebaliknya pada perbuatan dan care engkau berbeza sangat sekali . Jangan hanya mendemand sedangkan kau masih sama still the same . Engkau mahu aku itu mahu aku ini tapi bila aku nak engkau itu engkau ini kau bidas kau betah aku . Kenapa ? Come on . Kau nak perfect aku pun nak perfect . Bukan perfect segala sudut tapi perfect hanya pada aku , hanya pada pandangan aku . Kau jangan mempergunekan aku . Jangan jadikan aku hanya tempat engkau . Jangan kau datang pada aku bila kau susah . Jangan datang pada aku hanya untuk kau game aku . Kalau kau rasa kau nak attack aku gune point point engkau yang reka sendiri . Baiklah . Go on . Tapi kau tolong ingat yang aku sedang mengumpul point untuk membidas . Bukan aku yang meberi point tapi engkau yang menyumbang point . Kenapa bila dengan aku kau berubah ? Kenapa ? Kau bosan ? Baiklah . Aku dah bagi kebenaran untuk kau pergi . Pergilah . Kenapa kau masih duduk tercongok membatu disini ? Kalau kau rase , kau masih mahu , masih ingin , PLEASE act like u want it . Come on babe . Aku bukan patung , aku bukan orang yang hati nya keras . Aku ade perasaan . Bukan masalah kalau kau ada yang lain . Aku sedia undur , aku sedia beralah asalkan kau bahagia tapi TOLONG jangan MEMPERGUNEKAN aku . Ye , point aku sekarang kau mempergunekan aku . Dari pelbagai sudut kau mempergunekan aku . Perlu diberitahu ? Cukup sekadar itu antara kau dan aku . Ye , aku bukan jenis membongkar . Just , please dont be too much or it will hurt urself . Aku beritahu bukan aku tak pernah sampaikan . Ingat dan fikirlah . Bukan aku merapu bukan aku nak menagih simpati tapi ini sedikit sebanyak memberi peringatan kepada engkau . Supaya engkau sedar , supaya engkau gune otak kau . Jangan membidas bila aku meyuarakan point aku sebab itu yang realiti . Kau memang hebat , kau memang genius tapi ingat , semua orang akan tinggalkan kau nanti sebab kata kata kau , sebab mulut longkang engkau. Nak sentap ? Silakan . itu realiti yang orang menyampaikan pada aku . Kita sama sama perlu sederhana tak perlu engkau nak bersikap megah dengan kata kata rekaan sendiri engkau . Stop from buat cerita tentang aku , tentang mereka . Aku tahu siapa engkau yang sebenarnya . Berdiri di tempat yang sepatutnya . Ingat .

p.s Ukur baju badan sendiri . Kalau aku nak ungkit , banyak aku boleh ungkit .