Tuesday, February 15

'Apa , orang nak amik roti kelapa je '.

Entry tentang masa depan .Satu masa kita mesti akan tua . Kan ? Apa korang nak buat kalau dah tue nanti ? Mesti macam - macam. Eh , tak kesah lah apa korang nak buat bila dah tua nanti , tapi aku nak buat semua benda nih .

1 - Aku nak lagi dekat diri dengan Tuhan . * dari buang masa tengok cite korea , gossip artis  bagai kan .
2 - Aku nak duk uma senyap senyap je . sebab masa tu kan , mesti macam macam penyakit ade dah dalam  
badan . Contohnya , obesiti , diabetis , masalah dalaman eg. jantung , masalah luaran eg. KAKI .
3 - Dah banyak penyakit tu , mestilah aku nak jage makan . Haruslah . Tanak dah manis manis contoh air gas , gule - gule lah. Aku nak sihat .
4 - Lagi pasal sakit . Haa , bila dah sakit kan . Haruslah amik ubat , jumpe doktor kan . Aku tak kan nak
kedekut lah pasal tu . Sebab , demi kesihatan aku jugak kan ? Aku tak kan nak hebah kat orang berapa harga ubat aku sume tu . Aku tak kan tagih simpati semua lah . Haa , lagi tahu .
5 - Cukup cukup dose tentang masa dulu . Aku tanak dah kumpul dose mase sekarang ni . Haa , kalau dulu hobi jenis nak mengata orang je , buang jela perangai bingai tu . Dose weh buat fitnah pasal orang . HAHA .
6 - Aku mestila lagi nak merapatkan hubungah aku dengan family family aku semua tu . Ish kau . sekarang lah masa nya nak berbaik baik sume . Bukan lagi nak MEMECAH belahkan lagi . Ada akal tak ?
7 - Nanti anak anak aku mesti dah ada family dorang sendiri . Kan ? So , aku mestilah tanak selalu sangat
ganggu mereka tu semua . Biarlah dorang dengan family dorang tu . Sudah sudah lah kehadiran aku dalam hidup dorang since dulu . Kan ? Sedar sikit hoi .

Berhenti setakat 7 sudah . Gitau korang banyak banyak buat ape . Haha , itu setakat ini futurewishlist aku . Ade tade kaitan , apa aku pedulik .

p.s : AKU BOLE HORMAT KAU TAPI KAU TAK RETI HORMAT ORANG . BINGAI NYE .