Friday, February 4

Terlintas

Sebelum melintas kiri kanan kanan harus dipandang dilihat kalau tanak bermomentum dengan raksasa besi . Tapi nasihat dan kata kata bukan lah sebenarnya apa yang aku nak sampaikan .

Alkisah , dalam kereta aku duduk yang dipandu abahku , sebuah idea bayangan agak jahat terlintas dalam benak fikiran aku . Mahu tau ? Engkau nak , tanak aku tetap mengarang entry ini . Tetap , Masih dan Akan .

Sebenarnye , kalau perasan sepanjang jalan if korang jenis rajin habiskan masa atas jalan , mesri korang akan selalu nampak petrol pump station punye sign . Dapat tak imagine apa aku cakap ni ?


This is what kamu kamu kamu sepatutnya imagine .

Nampak itu ? Kan usually kat sign photo cenggitu ade je kat jalan jalan kat malaysia ni .  * Memaang sekarang nak cite malaysia je .  Kan banyak kan petrol company kat malaysia ni kan . So , idea jahat aku terkeluar dan terberanak dari minda yang cekal , hati yang kosong ni * limit the merepek , tahu engkau nyangap nak mengarang . ape idea itu ? 

Ok , korang bayangkan , usually dorang letak sign ni jauh jauh an which is 10 km camtu lah kan . Ok , kalau lah ade je yang hati busuk which is the other petrol pump . Bayangkan kalau deme pi tukar distance tu from 10km tu 50 km . Bayangkan ok . And , tetibe bile driver driver yang sangat memerlukan minyak pada masa itu mesti dorang kecewa an sebab yang sign tu Petronas tapi bile sampai ade BP Petrol ke . Mesti nak tanak kene isi kan . *walaupun actually distance petronas tu hanya lah 10km je lagi . Then tak pasal pasal BP tu pulak yang kaya and Petronas dalam sebulan due tu mesti dah kene bom tempat dorang tu . Haha. 

Sumpah aku pun tatau camne sampai bole wujud idea bahagang macam ini . Ish , hope tade sapelah yang buat kan . Haha . OK, habis .