Thursday, March 10

Already reached the limit .



Aku letih , cukup letih dengan perangai engkau . Tak boleh tengok orang dapat perhatian , kau mesti merengek rengek mahu kan juga . Kenapa ? Diri kau tak cukup panas untuk secubit perhatian ? Murah sungguh engkau . Entah entah , orang cerita , orang berkata , semua betul , dan benar . Sedar tak ? Engkau lagi meng- ia apa yang diperkata . Semua melekat kerana engkau mempunyai . Dulu ada ? Tak kan masih tak nampak . Kau mungkin nampak tapi kau masih menafi masih pura pura itu semua hanya perasaan . Come on . Mari . Ayuh .


Mereka semua plastik . Walau pura jujur , hakikatnya masih plastik . Depan kind want dead . Tapi belakang ? Harrem . HAHA . Rupanya , walau dia plastik , bukan dia dalangnya . Engkau dalangnya . Walau nampak innocent , engkau dalangnya . Kasihan benau sesiapa yang terjerat dengan engkau . Pelik , hensem sangat ke . Kalau ya , kenapa aku tak terpikat . Ohh , aku ni apa sebenarnya . Hampeh la kalau sume orang cakap kau hensem . Sikitt pun tak . Bodoh betul sapa yang akui itu . Rupa ada tapi mulut longkang , apa ada kak ?

Yang kau takde lah rupa tapi kalau lelaki , masih lelaki . Masih jenis bukan setia . Masih jenis memasang masang . Ukur baju badan sendiri . Boleh ? Aku bukan kesah , aku bukan dengki tapi aku sakit hati . Sedar dengan kemampuan sendiri . adik sendiri kau tak boleh handle , ape lagi masyarakat . Apa lagi aku ini . Janji kau tade harga , ajakan kau tade nilai . Sayang kau sebenarnya yang murah . Aku sayang , dan kita OPEN , tapi aku jaga limit . Walau kau tidak menghad, aku masih menjaga . Sebab aku mencuba untuk memperbaiki .

Study . Kenapa dengan study . Overall ok . Tapi kenapa semakin memalas ? Come on . Maintain pointer engkau . Peduli orang nak cakap apa . Peduli dengan nganjingan nganjingan yang telinga kau tadah itu . dorang dengki , dorang physco engkau . Relax . Biar aku still dengan cara aku . Bukan cara aku memaksa untuk belajar tapi belajar bila mendatang mood yang ditunggu . Buat apa study keras kalau ada cara yang segak ? Jangan ikut cara orang , selesa dengan cara sedia ada . Kejayaan semua pun mahu . Bukan hy aku .


Kenapa sentiasa nak emo wahai diri . Sebab aku letih , aku penat dengan lakonan , cara , dan layanan yang perlu , yang harus , dan yang sedia terbentang depan mata . Come on . Limit aku ada batasan nya . Kalau asyik nak kena fikir hati orang , masalah orang . Habis aku ? Kau datang bila kau memerlukan . Kau datang bila kau menginginkan . Dah dapat ? Sayonara buncit . Ye , begitu seterusnya . Begitu juga dengan engkau . aku ketiga diantara berdua . Aku pencantuman antara berdua . Teruskanlah permainan kalian .

Jangan nak berpura pura engkau nak berbaik . Itu salah satu dari sejuta . Aku nak keras kan hati . Itu baru betul . Dan itu yang kau nak . Kan ? Ya . Itu yang aku nak juga . Kau rasa hanya kau boleh game ? Tidak . Aku pernah juga hidup dalam dunia luar dan sedang sebenarnya . Jadi , kau yang cipta engkau juga yang mangsa . Memang aku emo . Sangat emo ? Nak muntah hijau ? Silakan . Hak anda . sekian .