Thursday, March 24

Futsal

  اسلا م عليكم

Since last week , team The Bumbites telah menjalani training futsal . Ehh , sejak bila pulak aku ni main futsal . Haa , sebenarnye team ni baru sahaja di - body - kan . Haha , ditubuhkan lah . Team ini ditubuhkan untuk wakil kelas untuk join untuk karnival sukan yang di anjurkan oleh MPP kot untuk , dah , sudah lah dengan untuk kau tu buncit .

Aku as a captain , dengan position as a keeper , KEEPER ok , telah pun men - gerah - kan hulubalang Bumbites ini turun ke padang dan gelanggang futsal untuk latihan .


Ada ke rupe aku as keeper ? Ohh , abaikan muka tensen itu . Haha

For the first day , bawak hulubalang ini ke arena futsal ini , masing masing belum tunjuk lagi kemahiran dan kekuatan tapi untuk seterusnya , telah pun di tunjuk kan semua itu lalu position pun telah disusun mengikut ke - mahir - an masing masing . Nak tahu ? Nantiiiii lah .

Supposed match today tapi sebab masalah taknikal teknikal lalu di delay kan flight itu ke esok , hari jumaat . Takpa , jumaat pun masih sempat turun padang tadi tapi just untuk mantapkan skill yang dah sedia ada .


Ini coach aka tukang pengutip bola kami  , radzi :)

Sampai sini je lah dulu , badan dah sakit sakit . Nak simpan badan untuk team CHILI SOUCE esok . Bawah , ada sedikit tatapan .





p.s : Dalam keghairahan mahu menentang musuh , terselit paper mgt besok . Good luck untuk kami esok .