Tuesday, March 8

Semua benda

Semua benda sekarang kelihatan kekucar kaciran . Semua kelihatan berkecamukan . Semua pun saling berlintang pukangan . Dari pasal sendiri diri story hingga ke kesahan pelajaran , hubungan , kawan dan segalanya . Dari satu benda berkait , beralit ke yang lagi satu . Ape kene entah .

Memang ini munggu yang tercabar walau tiada lah sangat tentang ke asignment , ke presentation walau ke test tan . Tapi apa sebenarnye yang menganggu perjalanan minggu ini . Cuba korek , cuba singkap dan terangkan pada aku .

 Chill diri . Dia hanya pyscho engkau . Ikut saja rentak dia . Biarlah dia buat apa dia nak . Punya keinginan , kemahuan . Jangan disekat , jangan aku nak halang . Berapa banyak dia nak tambah , berapa banyak dia nak kumpul , biar . BIAR .

Aku still aku . Aku still dengan yang sedia ada . Aku tak tambah , aku tak buang . Mereka mintak , aku hold . Ya , HOLD . Jangan engkau pertikai , jangan engkau nak tokok menambah . Biar masing masing dengan cara masing masing . Boleh ? Mesti . Tak tahu bila nak realiti tapi aku masih mencuba untuk membukti .

Diri aku , aku tahu engkau kuat . Tabah dan chill . Dugaan saja . Engkau masih boleh . Masih . Dia tak bagi lebih dari yang engkau mampu . Sekadar yang lepas . Diri , aku tahu masih ada perasaan tapi dia tanak . Bukan lagi masa untuk fikir orang . Untuk fikir dia . Jalan dan jangan noleh . Promise ?