Saturday, April 16

Yang Sebenar

Aku sangat tak faham apa yang sebenarnya tujuan kau , apa sebenarnye intention kau datang dan ada . Boleh terangkan . Walau kau cakap sebenarnya takde ape , i mean nothing but pada aku , instinct aku kuat mengatakan there is something . Tolong jelaskan .

Kau sebenarnya ingin dan mahu atau tidak . Cara kau tunjuk kau tanak tapi mulut kau kata kau nak . Kau faham dan kau tahu ke sebenarnya apa yang engkau mahu . Jangan bagi harapan kalau kau bukan itu yang sebenanrya . Tolong harapan jangan memberi . Perasaan aku wujud sebenarnya .

Tampil ke depan dan bersuara apa yang sebenarnya . Jangan kata ya walau implied nye tidak . Berani untuk diri kau , untuk kebahagiaan kau . Kau tanak , aku melangkah keluar . Tolong bagi kata kesedaran .

Jangan berlagak umpama aku ini sebenarnya mean untuk kau . Kau sendiri admit aku ini bukan kau punye . Jadi ? Biar aku lepas dan bebas untuk berkawan dengan sesiapa walau dia orang tua . Bukan bermaksud aku bermain kayu tiga . Bukak kamus cari maksud .

Kata akhir , your action dah tunjuk kau dah tanak . Jangan lagi mengexplain dengan kata yang boleh dimanipulasi . aku penat dengan diri kau . tentang semua ini . Bagi ruang untuk cuba melupakan dan memadam semuanya . Final , come to me with nice question and i ' ll treat u nicely . Swear .