Friday, May 20

Ajaib

Hai followers . Hai readers . Hai voters . Hai strangers .

Satu fenomana yang luar biasa telah menghantui fikiran seluruh rakyat malaysia dan antara nya AKU .  Fenoma apa yang sedang aku perkatakan . Itu lah fenomena NUR KASIH THE MOVIE . Syuaya syuaya ( sure sure ) kamu kamu korang dah tahu tentang ini kan . Mana mana pun pegi promosi tengah di laksana kan . 

Tak cukup kat radio surat khabar majalah dan sewaktu dengan nya , ditambah pulak dengan promosi melalui rancangan 360 yang SEPATUTNYA berkisarkan TENTANG JENAYAH . Serius pelik . Aku dah macam ' Aiikkk , wats werong nih oh mammmma ' . Akhirnya layan sahaja sehingga suapan terakhir nasi ke mulut . Pelik yang terjadi .

Pelakon tak hot mana pun . Remy Ishak , Tiz tu dengan Fizz . Hmmph ! Apa yang seronok . Termenung *

Tak nak cerita banyak . Cuma jangan promo hebat tapi result nanti keluar hampeh . Tapi , aku rasa tak kot . Kenapa eh aku cakap macam tu . Sebab selama dua hari setelah di keluarkan movie ini , SUMPAH cakap FULLHOUSE . Even MIDNIGHT show . Ohmennnnnn ! SERIUS !

Apa yang menarik lagi pasal cerita ini . Any volunteer ? Aku bukan apa tak ikut sangat episod dekat televisyen tu jadi tidak menahu yang menarik nya .

Gerak hati mendesak suruh pergi tengok . Makcik kata tunggu reda baru pergi . Haih , minggu depan lah kot baru dapat tengok jangan jadi macam MERONG MAHAWANGSA sudah . Even last day , still SOLD OUT .* Aku dah tengok Merong tuu jangan nak simpati .

Chill lah . Ada seat aku menyambar .

Original Sound Track :)

BS : Seronok ini hari bersama .