Saturday, May 7

Apa maksudnya


Today , i went to mid valley for bla bla bla bla bla bla n bla . Dalam bla bla bla tu , membeli sebentuk cincin aku telah lakukan . And i mean , single ring . But , just now and tak sampai 5 minit accident happen , aku dah bukak lappy and here i am untuk mengadu .

Guess what . 

Tayah teka  , mesti dah tahu . Cincin yang baru dibeli itu , PECAH . Aku dah ada kristal clear but dah retak setelah banyak kali mehempuk , membantai dan segalanya . But , kali ini aku beli cincin yang sama jenis but , HITAM . Yaa , cincin tu dah pecah .

Wonder . Tertanya . Apa maksud semua ini . Keadaan tak mengizinkan aku untuk hidup dalam status single ke ? Aku beli cincin itu saiz jari hantu aku that are stand for , single and looking for someone . But , now dah pecah . So , korang rasa , apa maksudnya semua ini . Should aku pakai balik cincin kenangan tu ? 

Aku tak nak . *Kusut .

p.s : Ungkapkan kejadian .