Monday, June 20

Belog ke contest .

THIS IS STICKY POST .
 Scroll down for NEW ENTRY . It will stick here until 20th June '11 .


Yeah . Finally , for the first time aku mendaftarkan belog ini ke contest . Yang penting , bukan calang calang contest aku masuk . Aku telah pun mendaftrakan baby belog ni ke contest yang di organizekan oleh digi . Entah , suddenly rasa berminat dan mahu mencuba nasib untuk meng join kan diri walau hakikatnya tahu kemenangan memang tak kan terwujud . Haha .

Tapi , korang votelah jugak ehh . Ehh ? Nak juga merasa cam mana rasanya bertanding online . Hehe . Meh nak bagi link untuk korang vote belog aku ni . Sayang lebeh la kat korang if dah vote kan untuk aku .

CLICK . CLICK . VOTE . VOTE .
* One day only ONE VOTE ALLOWED . So, vote EVERYDAY :)


Itu belog aku . Fuyoo . Tapi , Korang kene LOG-in dulu FB korang baru boleh vote aku . Bawah tu pun dia dah sediakan link untuk masuh FB korang . Jangan lupa vote ehh . Sebarkan . Sebarkan . Hehe . TQSMD .

p.s: Teruja .