Saturday, May 14

Berita Penting

Hai followers . Hai readers . Hai voters . Hai strangers .

Korang semua dah tengok berita , dah baca paper ? Dan berita utama nya adalah pasal yang simbah asid tu . Kesian kan . Itu satu perasaan sekiranya tengok tentang itu . Tapi , rata rata dan yang penting sekali adalah amaran dan nasihat pihak polis yang suruh kaum wanita whish is aku dan perempuan yang lain except bapok untuk berhati hati . Seram sejuk haa perut aku . Dah tengok wajah bayangan suspect yang paling dikehendaki tu ? Macam ____ * isi sendiri yang pasti carottan . Sumpah aku rasa cam nak g bunuh bunuh je orang yang buat ni . Dan kawasan awal nya benda ni terjadi adalah BANGSAR . Okehh , my place . Lagi aku takut . Sumpah takut . Yang buat tu pariyappa , bodoh korang ni . Nak attack attack perempuan melayu apesal ? Back off lah ! Bau busuk pulak tu . Yakks ! 

So , korang yang kawan kawan aku tu , hati hati lah kalau keluar tu . Takde hal penting jangan keluar lah . Duduk rumah je . Keselamatan kita semua terancam sekarang ni . Ingatttt . Bawah ni link kalau nak tahu tentang      rupa pariyappa ____ tu dan berita lanjut tentang ini . Check it out .

Ini tentang keselamatan kita gegurl sekalian .

BS : Marathon Adamaya . Sweet ! Demmit . Nak satu .