Monday, May 23

A D A M A Y A

Hai followers . Hai readers . Hai voters . Hai strangers .


Cukup untuk kisah lama . Tapi yang ni pun nak cerita benda yang agak lama jugak . Cakap lah apa pun aku ketinggalan untuk ini . Pedulik apa cerita aku bukan engkau bukan kamu .

Cerita banyak pun tak guna baik terus sahaja . Drama series adamaya ni aku tengok sepanjang cuti aku ni . Seronok gila . Sekurangnya masa cuti aku tak membosan kan walaupun hanya sebulan . Cuti korang macam mana , best or suram ? Tepuk tangan bukak mulut .

Malas nak cerita sipnosis nak tahu cari sendiri . Nak cakap tak heran lah kan sebab korang dah tengok dulu . Whatever mu natangg . Kalau tengok ML anda tahu .  Heh .

ADAM . Sweet and cool di blender menghasilkan Super Romeo . Perfect !

Tahu tak korang ni sweet ?


 
Aku nak jadi macam budak tu . HAHA

MAYA . Ego plus cantik . I like . Dabel Juliet !

" Sebab mama i u i u dengan dia "

Sweet gila . Tapi aku lagi suka part meroyan dua dua tu .

Now the part of si comellllll * muncungkan sedepa mulut anda . AMANI . Super duper comel ! Triple Perfecute !

Nampak ? Sangat COMEL !

Dua dua COMEL nak mam**s !



Haip , ada yang aku sangat tak minat dalam cerita ni dari mula sampai habis . 

 

Dua dua penyibuk . Huh !

Original Sound Track :)


Im donE :)