Friday, May 13

A M A Z I N G

Hai followers . Hai readers . Hai voters . Hai strangers .

Hari ini hari jumaat dan bertarikh 13 mei 2011 . * Highlight 13 sebab angka kegemaran . 

First thing , WEH ADMIN , ASAL TIME TIME EXCITED NAK UPDATE BELOG KAU SEBOK NAK MAINTAINANCE ? GERAM NYE , HANYA MAKIAN DAPAT MEN - COVER KEGERAM - AN AKU . TAHU ? Okeh , dah habis mengamuk dekat admin . For sure , dashboard korang pun sama . Aipp , jangan tipu . Aku tengok dekat fesbuk status blogger blogger sekalian sangat mendukaduku kan . Habis part one .

Second thing is KONGSI . Aku bangga aku dah tengok . Korang ? Haa , belum kan . * Bangga kejap . ( Padahal , apa lah sangat . ) Aku tengok with my sister , bini popeye . The best part is aku pakai baju baru . Woot . Heheh . Dan yang paling pentingnya adalah satu satu nya baju aku yang berwarna pink dan aku rasa sangat comel baju itu . Sumpah . Kejap , main point is Kongsi . Abaikan cerita baju . Sebentar , jangan merajuk .

Cerita dulu pasal kongsi . Ofcos korang dah tengok trailer movie ni kan . Trailer menarik kan . Tapi , sorry to say , ending story , tergantung . Ampun Farid Kamil . Itu realiti nya . Dia bunuh itu , ini , itu and at last sapa sebenarnya yang dia target . And apa sebenarnya tugas yang boss dia bagi kat Tumulak tu . aku macam wondering . Ending cerita is dah racing racing , Tumulak terjun sungai pastu kena tangkap . Jap , ??? . Humour dia , boleh lah . Kelakar bodoh orang kata . Tapi banyak part paling suka yang part kene kejar polis tu . Setylo Abang Adnan Tumulak tu . Overall , boleh tak nak bagi 3 out of 5 ? Terima kasih .

Dari tadi aku tunggu nak cerita part baju comel . Haha . Serius baju tu kaler pink dan COMEL semestinya . Waktu pergi beli hari tu , dia ada banyak pilihan kaler tapi yang aku nampak that time , hanyalah kaler pink ni . I dont know why . Sangat admire kot . * Buncit , stop it . Buruk gila rupa kau bile excited . demmit =.= 
Tatau nak cakap apa dah sebab terlalu seronok dapat pakai baju itu hari ini . Maaf .

Tadi aku telah round round habes kan masa dekat mid valley . Dan aku telah singgah menyinggah ke kedai kedai untuk melihat lihat barang barang yang di pamer kan disitu . Telah membelek belek lah sebab minat dan tertarik . Sambil tengok tertimbul satu rasa ingin memilikki atau erti kata membeli . Hehe . So , masalah nye sekarang ini bukan aku takde duit , NOPE , tapi aku tersedar semalam , terbangun dari hidup nyata ni yang aku beli sesuatu barang tu bukan berdasarkan priority dekat life aku tapi mostly aku beli sebab kehendak . Yaa , kalau ikut necessitites tak perlu semua itu sebab dah memang lengkap , dah memang cukup . Sapa setuju ?

Contoh eh , semalam aku telah merancang untuk membeli rantai labuh untuk dipadankan together with my baby pink tu . Sepatutnya , tak perlu semua tu sebab dah ada baju itu , dah kira cukup . Betul ? Nampak demand aku tinggi terhadap sesuatu and aku sanggup berlabur untuk itu . But however , God save me bila tengah tengok terfikir semua ini . For sure , benda itu akan jadi sedikit perlu sedikit masa lagi . The conclusion , i need someone untuk keep ingatkan aku dan told me about this thing . Supaya aku tak membeli mengikut kehendak bukan my needs . So , anyone ? Takde . Pfft -__-

Krisis seterusnya adalah . ( Sila baca dari pandagan positif ) . Nak cakap ayat aku tergantung ? Baca elok elok pakcik makcik opah tokwan oii . Haha . Dah kata adalah so makna nya secret lah . Tak , tak . Yang ni nak ucapkan terima kasih kepada stalker sejati saya kerana telah menaik kan traffic serta merajinkan belog ini menjadi santapan internet anda . Awak baca kemudian awak bahan saya malam tadi . Ohh , so sweat . Thanks yokk ? Siapa ? Takde sapa pun . Haha .

Anda tahu siapa anda , TQ

Ini cerita gembira . Tanak ada post sedih . Ada ke kisah sedih . Teett ! 



Nombor Seat :)



BS : Memang muka tak cantik . Ada masalah ?