Saturday, June 4

Uncertainty


Sumpah tak pasti tentang apa yang aku nak terapung tengah lautan tak tahu arah nak aku layar aku tak pasti tentang itu ini dan semua nya . Kenapa my dearself ?

Tak aku tanya korang tentang aku apa yang korang nampak apa yang aku nak bukan tidak tak akan . Aku tahu aku nampak serabut dekat sini totally serabut aku perlu kan ketenangan .

Aku dah cakap jangan main api jangan main mancis jangan beli lighter jangan jangan tapi tak dengar sekarang aku sendiri tersungkur tergadah . Sakit sumpah sakit derita mengalahkan segala nya.

Aku senang suka orang aku senang unutk benci orang tapi aku susah nak sayang orang . Bila dah sayang aku sayang sangat bila aku nak benci nak lupa aku perlu kan mungkin setahun bertahun atau mungkin seumur hidup aku . Yang ini aku pasti aku tak uncertainty .

Selalu aku kata selalu aku ungkap jangan datang attract aku jangan datang amik hak aku jangan datang bila aku dah selesa tapi kenapa masih kau buat . Aku nampak kau dah mula mempergunakan aku .

Tolong pergi jangan datang lagi . Aku sayang kau tapi tak mustahil aku nak benci kau .

Dekat paper berita radio masing masing bercerita tentang laki tetak bini laki panas baran bini disepak terajang . Aku yakin terus dengan engkau itu nasib aku kelak . Kau baran bertindak tak ikut otak di ketika syaitan menguasai . 

Ingat tentang itu aku sangat pasti yang engkau tak akan dan tidak mungkin berjumpa yang rela menjadi milik kau like i did tapi malang kau tak nampak kau tak hargai .

Tak guna aku masih dirikan khemah di dalam kawasan hidup engkau jika itu kesudahan nya . Aku rela seorang dari berdua . Berdua itu aku tak rasa lebih baik .

Masih simpan mesej mesej yang aku hantar tentang ' itu ' ? Simpan lah sebagai peringatan dan nasihat sebab handphone aku tak perlukan mesej dari engkau atau tentang engkau . 

Mungkin kau hebat sebab ayat engkau manis malangnya format itu tak access sekiranya di aplikasi kan kepada aku . TIDAK SAMA SEKALI .


Kata akhir , sekarang aku ada semangat aku ada keyakinan aku dah boleh nak melangkah ke dunia sebenar tanpa engkau NOR MOHD FUAD . Terang tepat jelas aku nyatakan .