Wednesday, August 17

Pandai buat sendiri tanggung


Rasa nak gelak guling guling dengan perangai manusia ni . I mean MANUSIA NIE . Banyak betul masalah dia dengan aku . I mean A LOT .

Nak marah nak maki macam NO FUNCTION like Amir said . Dah kau sendiri pun no function dalam kehidupan tu . Macam bodoh la kalau melayan jugak PERANGAI kau . Bak kata PERANGAI . Haha gelak je aku nak sekarang .

Puas hati kau sekarang . Apa je kau jaki kat aku apa je ada kat aku . Aku tak cantik weh badan pun tak perfect weh . Aku peli doe . Tu hah fuad tu pun kau nak jugak . Amik la sebab kau dah pun merasuk kepala otak dia . Puas hati kau . Tak puas jugak . Murah nya kau . Itu hakikat .

Alamak , kata aku semua tak cukup ajar kan . Kau lah punca . Aku tak kacau weh life kau hidup kau kereta kau duit kau lagi tak . Sikit pun tak kalau kau hulur langsung tak nak lah senang aku cerita . Kotor doe jijik doe . Orang kata jugak . Bukan yang dekat yang tak kenal mengata jugak . Malu aku kalau jadi kau .

Takde word dah macam mana aku nak gambar kan sekarang ni . Infinity kalau aku nak ungkapkan . 

Aku tahu kau stalk . Haa , dah tu nak mengadu pulak . Nak jaja cerita pulak . Atau nak create other stories to get a CHEAP attention ? Bahagiaaaaa nye nok oi kau kumpul dosa and bagi aku pahala . Suka nyaaaa .

Tak hebat lah kalau takat tujuh orang je kau boleh conquer dengan cerita jahanam kautu . Tak cukup hebat kawan . Kawan ke ? Lupa kau ada back up besar punyaa . Terang dah nyata tapi sebab kau berharta semua pun tara hal bagi dorang . Lagi value duit dari kawan kan . 

Ya Allah , desperate nye aku nak ada jantan . Aah . Mesti mak aku bangga tahu anak dia BATAK jantan . Memang lah fuad tu boleh berubah jadi lelaki lelaki lain bila dengan aku . Aah lah . Isnin dia fuad , selasa dia jadi paan , rabu dia jadi aji , khamis dia jadi yasir , lepas tu dia jadi lokman then wan , then two then three . Apak kau lah aku bagi . 

Sob sob haa dorang tu menangis kat rumah dapat tahu your true colour . SERIUS la aku cakap ni . Jangan dah terduduk terhantuk terjatuh tertebuk baru kau nak sedar minah . Bangun sekarang okehh , aku cakap aku bagi warn awal awal . Dengar la pulak kau cakap orang . Uppppsiii .

Tak kisah lah . Fuad tu dah kene mastermind dengan kau . Its ok . Amik la . Aku tetap akan sayang dia tapi aku akan lepaskan dia . Semua nya sebab kau . Kau kan mana boleh tengok lelaki . Pity on u slut . Nak ngadu , nak sebar , nak spur silakan . Panggil team kau . Biar aku seorang biar aku kena pulau biar aku kena bahan maki plus plus . One day kau akan dapat jugak this situation . And mungkin teribble worse hah . Kann , kita tak tahu future . 

Sedap tak makan daging manusia . Tak nak . Makan lah sorang sorang . On - diet kan . Sigh ,

BS : Im sorry for being totally rude . U ask me for it .