Thursday, October 13

Bermacam

Hai . Woah , dah lama kan tak update my mr belog ni . Terbiar tersadai terbuang tak aku peduli . Tapi sekarang aku come back dah belog sayang sebab cuti sem kan internet pon line penuh jangan risau masuk pusingan ke enam kumpulan berok aku bawak sekali , amacam okeh kan .

Mari nak cerita satu satu . Mungkin sebab banyak sangat aku simpan sampai dah terlebih banyak sampai malas dah nak menaip dan bercereka . Moral nya , jangan buat kerja bertangguh ini akibatnya .

Firstly is pasal MUET speaking test yang baru je dua hari berlepas . Tipu kalau aku cakap langsung tak takut . Memang cuak la amik pulak dekat luar kolej which is SMK Kajang Utama . Boleh tahan kejauhan engkau ye sampai kena masuk highway tapi boleh rasa keselesaan di situ plus dengan keyakinan a quite tinggi . Topic aku agak senang plus aku candidate D . Memang banyak masa semua pun aku bubuh tade rasa apa dah . Satu kata bahgia saat itu , Alhamdulillah .

Sehari lepas habis paper final aku semester ni , terus enjoy . Seronok jangan cerita bila pagi isnin berlepas ke Sunway Lagoon . Kau ade ? Lupa paper masih berlambak kan . Haha , maaf tergelak . Berani cakap kegembiraan keseronokan lagi plus double triple compare to genting . Maaf itu sebenarnya . Masa aku fully isi dengan keseronokan keketawaan kegembiraan kemanjaan kebasahan sentiasa . Second place after the Universal Studio . Nak cakap apa lagi .

Memang berentetatan cerita aku kali ni memang tak lah dah lepas have fun dengan gigolo berlepas pulak ke machester tu . Haa , memang bila cuti kau berjalan ye buncit . Kau masalah apa duit aku diri aku tak mintak kau support dengan duit kau yang sangat murah semurah diri kau tu . Ohh , maaf sekali lagi . Tak ikhlas pon sebenarnya . Kisah lagi aku  . Kenapa nak emo , kejap cuti ini boleh tahan kegembiraan nya . Macammacam aku buat lupa pasal Malaysia seketika . Itu yang di harapkan . Jupa scandal baru . Hee ,menyelit .

Dah puas bercuti sekarang menepek kat rumah tapi menepek berisi . Menepek tunggu gadget baru . Sabar lah diri . Sekejap je tu cuba pejam celik pejam celik depan mata gadget mencanggung di depan kau nanti . 

Kau macam apam ditambah keputihan macam tepung gomak tapi itu bukan lah cita rasa aku . Maaf tapi aku hanya boleh duduk setia menepek dekat budak kepeng saya sahaja . Pegi mati lah kau kalau masih nk seduce budak tu , tak dapat kau aset kau jadi mangsa . Cukup cerita buruk pasal aku , cukup memburukkan aku dan cukup memburukkan diri kau . Itu penting . Jangan cabar aku . Aku warning maknanya tahap itu kau dah reached , BITCH ! Sounds good huh ?

BS : The best part is #waterthemepark .