Monday, October 24

Check

Ciri-ciri Lelaki Handsome Tapi Kurang Macho

Apa yang buat lelaki nampak kurang awesome ? Em soalan mudah so these are the points, but not to say tak handsome terus cuma kurang ayu. 

1 ) Boxer ; Low Rise Jeans


Em zaman sekarang ni semua pakai boxer dah kot. Underwear telah pupus mungkin , so boxer ni sama fungsi dengan seluar dalam kot. Tapi kenapa ada lelaki pakai jeans, boxer mesti nak terkeluar ? Fashion mungkin tapi nampak pengotor dan tak kemas. Sama jugak macam perempuan, pakai jeans low cut sampai nampak warna panty render render. Cool ke ? Nampak macam gedik ada lah tapi kalau lelaki bukan gedik. We call it UNmacho. Kadang-kadang sampai 3 minggu tengok asyik boxer sama je. Tak cuci ke ? Kalau kau tak tunjuk, takdela orang tahu kau pakai boxer apa dan takdela sampai boleh hafal semua corak boxer yang korang ada. 

2) Smoking

Erm , merokok ni satu membahayakan kesihatan sendiri dan orang sekeliling. So tak macho lah kau nak bunuh semua orang dengan asap rokok kau tu. Lagi satu sebab kenapa tak macho sebab busuk dan bagi yang tak jaga gigi tu memang lah gigi karat dan mulut bau busuk. Aku tak sure pula kalau ada perempuan memang dah set nak lelaki merokok. Tapi kalau dah terdapat nak buat macam mana atau cakap taknak dan anti gila lelaki merokok tapi bila tengok lelaki handsome merokok ? Tergoda jugak.  

*Boboi , you take this point :)

3) Vulgar Words

Ada orang kata mencarut ni style , yeke ? Kira macam stylo habis lah kalau ayat yang kau ungkap "aku tengah tidur ni shialll" "shiallll (sial)", macam rempit kampung ada lah. Apa benda kau cakap pun kau nak sertakan dengan "shialll". Marah sikit nak cursed orang dengan "babi hanjing". macam gambit.Nampak macam kau asal dari keluarga yang low class minded. Sebab tu aku lagi prefer lelaki nerd pakai speck yang rajin belajar instead shiallllll. 

"geng ! kau kat mana shialllll ??" 

4) Hairy Chest

Bulu dada ? Ala yang macam carpet tu, yang boleh buat tocang-tocang, yang sampai tahap kena vacuum tu. :( takutnya. Aissh, ciptaan Allah cuma kena kemaskan la. Ni bergulung sampai ke tengkuk, takutnya. aisshhh. Tapi kan orang yang ada bulu dada mesti bukak sikit butang kemeja nya untuk tunjuk dada. Bulu dada tu asset ke ?

5) Porno

Otak kotor dan suka cakap lucah. Lelaki budiman takkan cakap lucah contoh, "comelnya nasi lemak you .." . Samakan nasi lemak dengan breast, kan ke bodoh tu. Apa yang difikir semua nak relate dengan benda lucah. 

6) Spit Guy

Meludah ? So true, meludah yang berbuih buih di merata tempat. Ure so euww man. Selalunya yang kaki meludah ni smokers. Tekak rasa tak sedap banyak air liur lalu meludah dengan sesuka hati. Jadi kotor persekitaran ada tompok-tompok ludah. Geli gila tengok yang hijau berbuih. (ni taip pun rasa meremang bulu roma)

Dah . Hee :)