Wednesday, November 16

Feel this way

Well not so well pusingan yang ke enam terakhir kata nya dah hampir . Tak sampai 48 jam masa yang tinggal untuk aku melangkah kembali menjadi seorang pelajar yang berdedikasi cemerlang bijak pandai rajin bersungguh dan seumpamanya . Tolong convert kan segala add-jek-thief tu . 

Cuti semester kali ni aku nak kata menarik tak ke mana nak kata tidak jangan nak tipu . Pengalaman baru aku kerja baru eh semua pun baru amboi kata kau . Tak . Aku ketagih The Sims on pasembuq tu sahaja . Sanggup aku abai yang lain hanya untuk that game . Pengaruh .

Cerita lagi aktiviti yang berlangsung sekitar masa lepas . Sorry kalau kau nak kata aku darat batak atau  katak . Did i trabeling you ? Back on the track . ADAMAYA . Aah , tengah cakap pasal itu . Boleh ganti cerita kisah cerita Arwah nya Tan Sri P. Ramlee . Aku sangat adore dia . Muka dia ada sikit macam maa daddy daddy cool . #BiarKalauNakPerasan . BACK BACK . Adamaya itu sangat superb superb coolest story EVER ! Noktah .

Dari panjang ke pendek tak sependek telur . Aku tak lucah lah . Banyak hikmat banyak kebaikanya . Buka mata aku hati aku jadi lebih baik . Alhamdulillah .

Kira kira dah tujuh hari masih hidup dan lebih gembira boleh nampaknya .Sekali lagi . Alhamdulillah .

Dah boleh cakap bye .

BS : Dugaan pusingan ke enam .