Sunday, November 6

Impression

First impression can make or break your first meeting with someone new .

Kebiasaan diatas itu normal . Itu hanya permainan luaran semata mengorak langkah ke hadapan yang sebenarnya seperlu nya . Boleh di ubah nak rasa up orang kata modified kalau rasa tak mengena .

Kata putus lelaki yang smoke tak ada hukum lain wajib juga aku beri kepada mereka bad impression . Ditanya kenapa satu jawapan pasti dah sedia untuk di edar . Kebersihan is the main point . Berapa kerat bahagian bilangan smokers yang jaga betul betul dari segi bau badan , bau tangan and bau mulut . Oh plus dengan condition mulut contoh warna gigi dan bibir . Bibir itu asset lelaki yang aku cari . 

Cukup bulu dekat kepala mata kaki tangan cukup . Jangan lah simpan lagi dekat mulut tu . Dari jauh tengok dah bole rasa macam mana rasa kalau dekat . Dah masuk bab biru . Aku rimas tengok serabut kalau jaga takde apa bersilang berlingkar berserabut dah macam semak belakang rumah aku . Hiperbola sungguh perbandingan kau tu . Ada orang dulu selalu kena tarik janggut kalau jumpa . Tutup itu cerita lama .

Jangan serabai jangan main bantai main sarung . Memang bukan memilih tak bermakna semua tangkap muat makin lama makin beumur bermaksud makin pandai menjaga penampilan . Senang mata aku hanya jeans t-shirt dah cukup tak perlu jacket blazer itu ini . Sakit menaip sesakit mata . Ada tapi , oh maaf masih ada jangan di ulang baju yang sama lebih dari dua kali dalam keadaan tak dicuci . Faham sendiri .

Biar tak ada wangi an peduli kan tapi natural bau badan boleh kau lupus kan dengan mandian . Tak payah 10 minit pun tak apa kalau malas tapi sekadar basuh badan , gosok gigi basuh muka itu dah memadai .

The sims dah panggil .