Monday, November 14

Main nombor

Pusingan ke enam secara realiti yang terakhir dah nak habis makin melangkah ke depan kejar masa depan untuk kehidupan .

Turun dua jadi empat hah empat hari tinggal sebelum kembali dari bercuti tak berapa nak panjang dah pasti dugaan bosan suka tak pasti mendatang .

Semua nak main kurang dah jadi lapan aku seorang aku rasa puas dan bagus .

Antara dua aku keliru mana satu patut aku sambar nak pasti goal aku achieve kena mesti jumpa mentor agak nya baru dapat buat pilihan . Ehh , jumpa mentor aku cakap .

Tiga belas masih jadi nombor .

Dua puluh empat jam aku hidup untuk sehari dalam masa cuti ni aku tak sabar dah rancang aktiviti selepas tamat pengajian . Jangan cas cas .

Tiga tiga tiga sembilan ulang doube B apa lah sangat si comel atas bumi .

Kosong jiwa aku berani cakap sekarang yang datang and pergi semua aku pandang kosong . Kosong .

Dah lebih 20 keping aku guna . Apa banyak sangat ni . Berhenti lah .

Aku berhenti dan menaip kembali pada lapan tiga tiga minit malam .

Ada satu tablet sekarang dekat aku tapi macam tak guna tak ada function . Nak amik ah .