Sunday, September 2

Tak Kompleks



Semenjak dua menjak tak bekerja ni , bangun online tidur bangun makan tidur . itu je la aktiviti harian yang memenuhi jadual hidup aku sementara menunggu masa nak menjejakkan kaki ke alam bergelar seorang pelajar . Ke tahap yang lebih tinggi , degree nama nya .

Aku dapat hostel . Kalau dah sampai ke pengetahuan parent aku , ada ruang untuk berkata tidak ? untuk membantah ?Mimpi lah kau kalau itu wujud . Ok, macam yang kita deal . Kalau dengan penempatan aku kat hostel yang dah memang sah Kolej Rafflesia nama nya boleh memberi impak yang sangat WOAHH bermakna , jarak bukan alasan . Akan tetapi , kalau sebalik nya , tak kan tu pun tak boleh fikir .

Aku pernah naik tweet cakap sebelum dan selepas tentang penerimaan aku dekat bangi . dulu . Sebelum aku jadi pendatang dekat bangi tu , aku sepenuh hati risau memikirkan apa yang ada kat sana , apa yang tak ada juga . Tapi , paling tak boleh blah aku cari mall yang ada kat situ and ternyata mengecewakan bila ada warta dengan PKNS . Tapi , at last bertemankan orang bangi sendiri , bangi itu indah dan owsem sebenarnya .

So , kalau dekat puncak macam mana pulak ? nak kena cari penduduk tetap puncak pulak ? you wished . Dah pernah pergi buat spot check dekat puncak tu and so far okeyy . tak seteruk yang pernah di canang canang kan .  i'm okeyy with it .

Cuba kira , tolak darab kali semua formula . Cuba laah . Tinggal empat hari je lagi . EMPAT HARI bukan EMPAT BULAN . Err , kebahagiaan hidup sebagai seorang manusia hancus lebus teruss . Lepas takde goyang punggul inul . takda takdak . goyang kepala memikirkan assignmemnt mendatang saja laa jawab nya .

Tak kisah la apa pun rungutan , aku sedia terima cabaran mendatang .Dah makin besar , makin matang kan . Cepatlah datang 8 september 2012 ((: