Saturday, December 11

Can I ask a question ?


Ok , nampak itu gambar ? One of the BB punye model . Actually , aq tak faham , sangat - sangat tak faham kenapa orang ramai sibuk mengejar ini product . Boleh sesiapa terangkan ? Aku tengok , bila somebody tu memilikki phone jenis ini , semua duk puji , sume dok angkat depa . awatnya ? Padahal for me , this hp biase sahaja dan aku rase NOKIA %*)) aku lagi cantik . * sendiri cari kalau nak tahu . So , ada sesiapa berani ke depan dan jelaskan pada aku spesialcial nye hp ini ? Aku harap ada yang berani terangkan pada aku . 

Mungkin akan ada mulut longkang cakap aku jeles dengan sape sape yang pakai BB ini . Maaf lah ye , aku sikit pun tak jeles . takde perasaan langsung tengok korang pakai hp itu . So , jangan lah nak berlagak sangat dengan BB yang korang ade tuh . Boleh je aku kalau nak beli tapi itu bukan lah minat aku . Sekadar dengan unlimited internet ? Nokia aku ade Gps , Wifi jugak . sama macam BB kau . Takde Wifi masih jugak boleh online . So ? Tutup dan zip mulut kau itu . Haha .

p/s : Counting the day <3