Friday, December 10

Penangan Result



keadaan fb di malam menunggu jumaat tiba




dan ini keadaan fb pada hari ini , jumaat 

Haha , tengok gambar gambar itu terserlah keayuan wajahmu , eh , silap . itu lagu exist . ngeh3 . terserlah kan ketegangan di situ dan pada hari ini , jumaat semua persoalan pelajar uitm terjawab apabila mereka mengeluarkan result - result exam kami . haha . masing - masing bangun pagi semata - mata untuk mengelakkan traffic jammed . haha . Tetapi , tahun ini UiTM bagus lah . Sebab dye bagi result through email . So , traffic pagi tadi tak jem langsung . bagus bagus . keep it up . Rase geram akibat ke-cuai-an dan ke-hilang-an icon - icon untuk melihat result semalam terubat dan ter-hilang lepas UiTM bagi result through email . Nasib kau baik UiTM . 

Ok , aku tak dekan aku tak hebat tapi aku tetap rase gembira dan syukur sesangat - sangat  sebab pointer aku naik . Alhamdulillah . Apa yang aku nak aku dah dapat .Eco aku cukup - cukup makan . Sangat bersyukur . haha . Ayat memang sepenuh hati tuh . haha. Ad jugak rakan - rakan terkandas untuk paper itu . Takpe , rezeki korang mungkin on next sem . Korang jangan give up taw . Kiteorang tetap ade support korang . Kite kan family ? haha . Walaupon agak jeles bila mereka - mereka dapat dekan , tapi takpe . aku cuba untuk sem depan . Tunggu . Kptm baik sediakan duit banyak - banyak nak bagi BM117 makan sem depan . HAHA . Overall , sangat happy dan tak sabar nak masuk balik .