Thursday, December 9

Putus dan Aku

aku duduk sendirian di kamarku
menangis kesepian kernamu
kau tinggalkan aku
kau cari yang len
tergamakmu merobek hatiku
Memang selalu pun aku duk je kat bilik aku . sebab itulah tempat aku un, lepak, dan tidoo . kau tinggalkan aku , perlu ke aku nangis lagi ? Dulu yela lau kita break aku nanges , tapi sekarang aku dah kuat . aku dah tanak nanges sebab lelaki , cinta or whateva lancau lagey . haha . lelaki dan cinta sangat merobek hati aku . demmiyu .
tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik drmu
dia hargai aku
dia sygi ak
lebih drpdmu
Entah bile nak dapat yang baik daripada before this sebab aku tak rase ade lagi hati aku untuk lelaki buat masa nih . Kau tengok effect pada aku bile kau buat aku cmnh . haa , baru ade akal nak dtg merayu - rayu balik . sorry , encik dah terlepas tarikh permohonan sebab dah tamat kira - kira seminggu yang lalu . Hope , kalau aku jumpe my mister pun terus ke jinjang pelamin . yelahh , kau hingat umur aku muda lagi ?? semilangbelas sudehh .
aku ingin kau tahu betapa ku gembira
tidak lg bersamamu
namun pastinyer nnt kau akan sedari
yang kau perlukan cintaku
For sure aku lah insan ter-bahagia sekali kalau dapat lelaki yang hargai dan sayangi aku gile bahbeyy  sebab untuk aku jumpe spesis itu , sangat susah kan ? betul kan ape aku cakap ? haha . Bila dah dapat spesis itu , saya tak pdg yang lain dah . SWEAR . hoho . So , carik carik jejaka anda sekarang . Anak mak dah gatal . haha . 
As conclusion , lagu nih sebenarnya adelah jugak kaitan dengan aku tapi basically part yang atas tu je . yang the rest takde kaitan langsung sebab hati aku maseh sayang tapi antara aku dan dia sekadar lah berkawan . Dia terima tak terima keputusan aku masalah dye . Haha . Lagu ini actually , first time aku dengar terus shiok lah sebab bait bait dye on dat time adelah kene sikit dekat aku . Sikit jelah tapi . Apepon , aku terus melangkah dan tak nak toleh lagi ke belakang dan walau terjatuh mahupun tersungkur , masih teguh berdiri dan keep walking .