Thursday, January 20

Bila saya berkaraoke . (1)

Sejak bila pulak hobi aku berkaraoke ni kan . Haha . Aku sangat enjoy berkarok sekiranya ketensenan diri di bawah paras bahaya . Dengan kawan - kawan sume . Ohh , sumpah best . Dorang pon sporting . Dari aku yang hanya suka tengok orang berkarok dan jadi back up singasinger terus aku join mereka . Haha . Mostly kat Alam kiteorang beronggeng . tapi semalam saya dan kembar , sebenarnya housemate ade juge tapi mereka tempattt lain . Ish , cmne deme le salah nih . Hadoiii . Haa , back to story , saya dan kembar telah ke Metro point untuk karokk .Bawah ni lagu yang mostly aku nyanyi if aku berkaraoke  .

Rahmat - siapa di hatimu , hamik , lagu emo aku layan .
Putra - Cinta Kain Putih  , Tarik , tarik jangan tak tarik .
Linkin Park - New divide , Memang karok untuk tarik jee , Best okeh !
Nadia - salam untuk kekasih , Berebut juge dengan kembar agaknya nih .
Spoon - memori sekuntum rindu , Aq rase sgt teribble bile bwak lagu nih .
New Boyz - Meraung , Nyanyi dgn aji memang lariii . Haha .
Nash - pada syurga di wajahmu , Kembar , ni kite duet kan ?
Rahim Maarof - cinta Kristal , popular lepas HKLBK kua . Lagu wajib !
Exist - Bunga , Haha , kembar . ada makna kan ? Penutupan kita semalam .


MUYUKERUKATIKA :)