Saturday, April 30

THOR

Thorn , ehh , Thor . Dah tengok ke cerita itu ? Please rate if you do so . Perlu ke macam itu . Memang perlu untuk mengetahui tahap ke - best - an nye pada kalian . Fullstop untuk lebihan rapuan .


Chris Hemsworth

Oh man , lelaki ini sangat mempunyai aura untuk aku terus menonton filem ini . Betul . Serius ohh , bak kata darling BM117 . Dia kelihatan sangat Macho , Macho dan juga Macho seperti Remy ishak . Macho ke mamat itu ? Haha . Muka dia dalam cerita ini ganas tapi realitinya muka dia lembut jugak lah sebenarnya . Aku sendiri terkejut bila nak search gambar dia .  


Yang pasti tak dapat melawan Stephen Rahman . Aww . Orite , back to story morry . 

Cerita ini hari tu aku tengok menggunakan 3D . Real . Superb lah senang cerita . Best memang best . Aku bukanlah seorang perempuan yang menggemari cerita bergenre seperti ini tetapi untuk cerita ini , i give all my attention . Wahh . Teruja gila kan . Kalau nak rasa macam apa kau rasa , u should watch it . Tak rugi , cuma , err cuma plot cerita itu mungkin tersasar dari apa yang korang bayangkan . Itu pada aku lah . Kenapa ? Sebab , aku ingat dia akan berlawan dengan Giant tu , tapi rupanya just ending like that which is Jambatan di Bifrost di potong dan Loki mati and Thor tak dapat turun bumi jumpa jane lagi . Sedihnya . 

But overall , aku boleh bagi 4 out of 5 star . Ok lah tu . Not bad kan . Aku tak rugi melabur lebih sedikit untuk cerita ini . Ok , im done here :)









p.s : Next is Kongsi :)