Tuesday, May 17

Bingit

Hai followers . Hai readers . Hai voters . Hai strangers .

Bingit , bingit , korang memang membingitkan telinga telinga aku . Sakit tahu . Itu apa yang terkata dalam hati aku . Bukan realiti .

Itulah sepupu hubungan kami . Menjerit memekak memekik memerut , oh tiada yang terakhir itu . Maaf diatas kesalahan . Bingit suasana saat ini . Sungguh . * Perhatikan riak wajah aku . Panggil memanggil umpama sepuluh batu jara nya walhal seinci tidak kesampaian . Baik . Nampak tipu nya . Masih dekat jarak sebenarnya .



Telinga tabah menadah , Alhamdulillah , syukur . Gegendang masih baik berfungsi . Tak apa . Tak usah di angin kerana saat ini bukan lah selalu terjadi gathering bila masing masing tiada apa untuk dikejari tercipta saat ini . Mahu lagi lain kali . Barangkali sebulan lagi .

Beraneka masakan terhidang untuk disantap penuh keinginan terlihat kegemaran . Terliur mengiur . Serius . Sabar sesaat dua detik itu terjadi meratahi semua ini . Maaf , tiada photo untuk dikongsi . Sedap . Betul . Okehh , makin mengumpul lemak dipusat assembly fat . Kata lain , semakin gemokk . Itu fakta .

Bahagia . Satu perkataan yang boleh diungkap ketika ini . Hidup berjalan sempurna berharap hingga keakhir nya . 


Mengira detik satu jawapan tentang usaha terungkai . Tak kurang tujuh hari . Hilang juga percutian kali ini dalam mengira ini . Argh , tak mahu kehilangan itu tetapi mahu tentang jawapan itu . Extend lagi lama boleh ? Tidak . Redha .

Penat melayani kerenah , mengerakkan otot rajin , bergerak memandu dan menjalani kehidupan hari ini . Berhenti . Fullstop . Tiada kata lagi .

BS : Masih gagal untuk membuka penutup botol kaca . Demmime !