Friday, May 6

Nak mengamuk , boleh ?

Aah , nak mengamuk ni . * Rileks lah . Bagi lah salam dulu . Huu , lupa pulak . Excited nak mengamuk punya pasal lupa nak bagi mukadimah . Ngehngeh . Okehh , Haii semua nya . * Dah boleh mengamuk tak encikk ?

Haa , cegitenye begini ye . Tadi aku telah keluar menapau dinner untuk seisi keluarga aku . Ye , satu keluarga . Kenapa ? Pelik . Whateverr . Aku telah ke pusat bandar damansara untuk menapau McD . At first place , aku telah ke McD untuk menjalankan tugas rasmi aku sejak 28 April yang lalu . * Kejap lagi korang tahu apa dia .

Ok , aku telah order dan telah bayar lah kesemua makanan yang telah diorder . Dengan suara itik yang tenggelam timbul ini lah aku membuat pesanan . Buruk gila aku dengar suara aku . Okehh , masa untuk abaikan ia . Aku telah tunggu tepi kaunter sementara tunggu order aku siap sambil tu aku jeling jeling lah mereka buat kerja bagai . Tak , tak . Aku tak bengang pasal dorang salah bagi order . Bukan  dan tidak sama sekali . 

Dah berapa paragraph pun ,korang still tak tahu kan kenapa aku bengang . Sabar , sabar . Jangan korang pulak yang bengang . Hee . Yang aku bengang nye , kan tadi aku ada cakap , yang tugas rasmi tu kan . Ok , tugas rasmi aku adalah mengngolek kesemua gelas tin coke dari McD tu lah . Adalah tu mulut longkang pertikai kenapa aku nak kumpul . Kan ? Ada reason nya . Kalau aku gitau kat sini , ish , tak senonoh pulakkk . Back , back .  Pasal tu lah aku bengang . 
OK , Ini status sangat berapi . HUH ! Aku beli set mcd untuk mendapatkan glass dye . Tapi , bila balik rumah , gelas takde . Bagi paper bag , kalau boleh bubuh lagi penuh lah . Kalau bukan sebab gelas , kirim salam lah nak pegi tapau mcd tu . Marah niiii !
Tu dia status Fb aku . Kalau korang friend dengan aku , korang tahulah . Ni semua salah pekerja dia . Aah . Paper bag tu , kalau boleh letak lah semua benda dalam satu bag . Tayah aku nak angkat guna dua tangan . Perli kott * . Aku beli banyak . Benda mesti berat . Make it easier for me lah . Aku sorang je kot tadi . Bagi semua benda dalam 2 paper bag yang sangat sarat . Lasgi sikiiiit je nak koyak . Nasib baik sempat sampai kereta DAN YANG MUSTAHAK NYA ,  DIA TAK BAGI AKU GELASS YANG AKU DAH BAYAR . CILA** HANG . Ok , chill . Jangan mencarut , errkkkk , kenyang . Alhamdulillah .


p.s : Nak tanak , haish .