Thursday, May 5

Budak Muda



Kenal tak ? Mestilah kan kalau korang follow lah akademi fantasia sembilang ni . Oh , aku tahu tentang dia bukan bermakna aku follow tapi aku tertengok dan terjatuh bila first time tengok dia nyanyi hari tu dekat konsert . Waktu tu , dia nyanyi lagu Dan bila Esok . Sedap . *Telinga aku . Senang cerita , dia ni pelajar favourite aku . Ingat senang aku nak cop budak budak ni favourite meret . Tidakkkk sama se - kali .

Ok , aku admit lah . At the first place , ye . Aku kutuk dia . Aku cakap , apahal mamat ni . Nyanyi ntah apa apa . Asal mata dia macam hantu . Eii , tolonglah dan yang sewaktu dengan nya .

Tapi tidak selepas sedetik kemudian . Comel lah mamat ni . Handsome , boleh lah . Amy kata dia ada banyak warna . Aah , betul lah . Sampai sekarang . Haha . Tapi walaubagaimanapun , dia dah ter keluar . Ala , kau ingat bila dah ter keluar tu tak bagus ? Jaga sikittt . Even dia dalam ke , luar ke , bakat still ada . Rezeki untuk terus stay je takda . Tapi mana tahu , rezeki kat luar melimpah limpah sambil nak kene ada back up baldi lagi . *Overexcited pulak =.=

Itu kalau yang lelaki . Kalau ada lelaki , kene ada yang perempuan . Baru lah adil orang kata . If perempuan pulak , aku suka si gadis yang manis ini . Cantik nye dia . Admit aku terkaku tengok dia pertama kali on diari minggu ni . * Itu pun tertekan channel Ria .


Nama dia Fina . Cantik kan . Dalam ini memang lah tak cantik . Pegi lah tengok diari . Baru tau cantik ke tak . Suara dia not bad . Dan dia adalah pelajar yang diserap disebabkan berlakunya proses penguguran . Hello , itu bukan bermaksud dia tak berbakat .  Whatever , cik gadis masih di dalam . Buat elok elok ye . *Saya tak tengok pun konsert .

Ok , yang ni last . Tapi , masalahnye dia ni takde pun dalam Af tu . Ahh , aku kisah . Nak jugak tulis pasal dia , oh i mean , MEREKA :)

 

And mereka yang dimaksudkan adalah abang abang dania tu . Yang dua dari kiri jelah . Yang kanan tu , maaf . Lakonan anda kurang berkesan untuk taraf keminatan saya ini . Haha . Lagipun , yang macam menceria kan suasana tu , mereka berdua je . Yang kiri sekali tu , aku dapat discover nama dia . Rizal Ashreff and the other one , alaaaa , tak dapt carik nama dia . Anyone ?

Demikian , setakat ini yang diminati oleh aku sekiranya ditanya yang muda mudi ni . Haha . Mungkin tak femes but however , still berbakat . Kan ? Kalau macam Scha tu , memang minat tapi dia dah tahap ngetop . Tapi , ada je entry pasal dia . tak ingat pulak lah nama entry tu . Ngee :D

p.s : Dah jumpe puan Lopes dengan encik Lepar pisang . Sukenyeeeeee .