Wednesday, May 4

Isolete

Selamat sejahtera kalian dan anda . Okeh , benda yang sama .

Tajuk pun dah bermaksud lapuk . Ofcoz apa yang nak dibicara kan ini something yang lapuk , i mean , takdelah lapuk mana tapi dah lama lah jugak . Kan . Korang ada tengok tak ABPBH hari tu ? Ok , korang ada dan sangat jeless .  Abaikan ketidakstabilan itu . 

Takde , cerita dia macam ni . If korang tengok , mesti korang tau an everything single thing yang happen on the event kan . So , hari tu aku ada lah bace paper about this thing . Baca punya baca , ok lah , aku tau Sam menang , tentang usop wilcha bagai itu . Yang itu aku tau . Yang aku terkejut ni , ZOOM ok , TERKEJUT nye adalah Khaty Fauziah adalah mama nya . Oh man , bia betul kan . Aku ingat mungkin Khaty yang laen . So , aku buat dono lah .

Ha , baru tadi aku teringat dan berkesempatan untuk tengok balik ABPBH dekat youtube . *Okehh , part usop wilcha kelakar . Aku dah gelak nganga luas luas mulut . And bila part si Sam ni dah menang he's run towards his mum and bawak sekali beliau ke atas stage untuk bersama - samanya . Oh , so sweet . Seorang anak yang bagusss . * Sila muncungkan mulut bila berkata demikian . Good apa . Tak pernah pulak aku tengok event BH tu yang bila juara menang bawak sekali parent naik atas . Pernah ke korang ? Dan memang sempoi pakcik Sam ni sebab dia boleh cakap terima kasih , thank you dekat siti sebab tak took part for this year . Cool nye engkau Sam . * In love pulakk , oh , tidak .

Maksudnya , kalau beliau tu mak Sam , means that , hmm , OHHHHHHH , sam beradik dengan zizie tuu . Ala  , yang kahwin dengan Datuk TerBongKang  tu . Haha . Oh , kene terima hakikat mereka tu adik beradik . So , apa masalahnya kalu dorang tu adik beradik wahai buncit . Oh , apa ya . Entah lah . Aku sendiri tatau apa masalah nya tetapi yang penting dan mustahak nye , there is something bermain dalam fikiran aku about this thing . Tapi apa . Entah , better abaikan .

Ok , dia kelihatan Cool -__-
Happy Ever After