Tuesday, May 3

Jari gatal nak menaip

Hai awok semua .

Al maklumlah . Tengah cuti kan . Masa kosong terbiar bersepah sepah . Apa pun tatau nak buat . Duduk ngadap laptop macam tak pernah jumpa setahun lepas tu dok main poker yang banyak luck kali ini . Haha . Seronok sungguh . Sambil itu , banyak pulak entry aku timbul kat dashboard korang kan . Maaf lah . Jari ni haa , gatal sangat nak menaip . Ampun ye , tapi aku kisah apa . Blog aku . * Bagi je budak ni penyepak . Ayat cam pariyappa .

Apa cerita eh untuk entry kali ni . Kalau yang lepas pasal sticky candy . Kali ini ? Tak nak lah buat cerita pasal movie . Pasal makanan pun tanak . Apa kata kita buat entry pasal mamat ni . Nak ?

Sapa ?

Kenal ke ? Dokk ? Aish korang . 
Haa , sekarang dah kenal ? Good then .
Let's proceed . Korang kenal dia melalui ? Dah agak dah sebab aku pun kenal dan tahu tentang ini mamat melalui source yang sama . REDtube , eh , eh , YOUtube . Mostly vid dye berunsurkan nasihat dan ada juga kadang kadang perlian . Bukan kah begitu ? 

Apa yang buatkan dia best ye ? 

Pada aku , dari cara percakapan dan cara dia menyampaikan apa yang dia nak sampaikan itu . Rupa itu salah satu faktor juga . Di akui , dia 'sedikit tangan ' lah juga . *Translate sendirik . Cara dia cakap tu sangat sempoi dan memang original cara dan style dia . Lepas tu , add on dengan loghat utara dia . Perfectto dude  .  Kalau korang tak tengok lagi vid hasil rakaman dia tu , sini adalah beberapa vid yang pada aku , interesting dan ada jugak yang lain dekat youtube . Search on your own (: 

Enjoy . Salam .


First vid and the best among the best :)


Awww :)

 Nak tengok dengan lancar , click on it & it will bring you the Utube . God , I need some space   to breath .