Monday, May 2

Sticky

Ini bukan entry sedih . Benda dah lepas , tak usah dikenang . Sedapkan hati yang lara . Stop untuk itu . 

Nampak tak tajuk entry itu ? Sticky . Yaa , candy by sticky . Tak pernah makan ? Alamak . Its okehh . Makcik buncit ni tunjuk kan gambar ehh ?






Haa , tanak banyak pulak kan aku letak gambar gambar benda feveret aku ni . Amacam ? Comel kan mereke tu semua . Dah lah comel , sedap pulak . Tapi , kalau aku makan gula gula ini ,lelenagit aku koyak . Yelah , nipis kan lelangit aku . Gula gula ni pulak tajam . Whatever pun , ia nya sedap . Sangat sedap . Cuma , store dia tak banyak . Setakat ni ada tiga tempat je . Dekat bangsar , pavi and OU . Jenuh aku nak dapatkannya .

Okeh lah . aku jujur lah . Aku memang nak benda ni . Aku nak makan banyak banyak . Biar hati aku happy . Anyone ?

p.s : Ligat pulak otak dan jari bekerjasama untuk blog cuti cuti nieh .