Friday, May 27

U DID

SELESAI MEMASUKI SEMESTER LIMA .



Terduduk sendiri bukan sebab makan diri tapi nak bersendiri tengah duduk menyinggah kembali saat saat lama . Kacau betul jiwa aku bak kata mira boleh nampak kekacauan jiwa aku . Admit , saat jari menaip ayat ayat ini aku sangat kacau . Pause the drops .

Aku pandang tangan rewind kisah lama kisah dalam bas . Kau kata kau tak akan lepas kan tangan ni tapi kata manusia berubah itu ilmu alam . Aku admit lagi . Aku tak mintak kau datang balik aku minta kau pergi cari bahagia kau .

Kau pernah cakap orang rampas aku mereka mati rasa kau mati dulu dalam hidup aku . Aku suka kau cakap bait itu tapi itu dulu DULU .Masih wujud kata itu aku tahu mestilah TIDAK . Yaa , 101 markah untuk aku . Terima kasih .

Aku pernah ejek kau GAY dengan ROY masa semester satu . Kau gelak kau senyum kau marah . Aku suka sebab aku bahagia . Masa terdekat pun aku masih berkata tapi reaction kau tak sama sambil tak lewa . Keadaan berubah semua punca aku . Aku sedang salah kan diri aku . Kau ugut aku aku takde kau betul berubah arah aku rasa KATA je .

Suprised . Bahagia GILA . Itu aku rasa bila dapat sekuntum mawar dari kau . Romantik . Entah dengan semua kau macam tu . Aku tak tahu aku tak kenal life kau aku tak tahu kawan kawan kau . Rahsia kau terlalu banyak .

Aku lagi elok dari bekas engkau . Aku tak rasa macam tu bila bahagia semua indah . Betul ? Aku tak rasa semua benar . Ayat kau memang manis tapi jangan guna untuk kepentingan makan diri aku pandang aku pergi .

Paling lama pernah kau kecapi setahun lima bulan mungkin tak pasti . Lebihan tiga belas bulan . Tahniah pencapaian baru . Moga nanti lagi berkekalan . Aminn .

Pernah keluar dari mulut kau NWCDHMILYTS walau bukan asal dari kau . Aku gembira tapi itu sementara sebab goyah juga akhir nya . Kita redha . Aku tau kau boleh .

Baran penipu gila ^@!$() etc tapi aku masih mahu . Hoi , buta ke apa aku . Bunch bak kata kak madi ncit bak kata kak nad baik kau lupa kan saja . Useless . Serius .

Carilah pengganti agar kau gembira lagi

Usahlah kau mengganggu 
Wajahmu muncul dalam khayalan 

Satu aku minta jangan main tarik tali lepaskan tali kalau betul ingin kan aku tak nak sakit kan engkau cukup untuk selama ini . Aku nak jadi burung terbang bebas . Benar kan . Dah lama habis kita buka mati hati otak .

BS : SAYANGLAH ANAK TU LEBIH ! Cepat hari AHAD !