Thursday, May 26

Hampir

Segala sudut di himpit himpit dengan hampir .


Cuti makin hampir penghujung . Isnin depan dah start life macam biasa balik . Student life budak budak panggil . Dah masuk pusingan lima . Tak boleh main memain tak boleh suka menyuka . Semua pun tak boleh . Kena focus . 

Credit hour merundum jatuh . Tiga puluh percent aku agak . Kira hitung darab bahagi semua nya berjumlah empat belas sahaja . Tak ada yang empat . Itu nasib baik . Tak seberat pusingan empat . 

Tapi tak tahu lagi environment subjek boleh get along atau tidak harap boleh . Pasti .

Bukan cerita cuti je . Hasil pusingan empat pun hampir dengan kemenangan tapi aku rasa syukur . Tak bangga tak bongkak aku teruja . Maaf andai terfikir begitu tak salah asalkan aku bukan mendabik dada . Tercabar teruskan mencabar aku . * Aku tak cakap sapa sapa .

Dapat tak dapat . Itu hari hampir dapat sekarang berdoa lah aku dapat . Nak kekuatan nak berbicara ingat stage penting dah lepas rupanya berdepan sendiri aku . Mana kekuatan aku meh sini dekat aku merayu . Tarik deep deep nafas .

Semua benda pun nak hampir . Aku rasa aku hampir lepas kan . Aah diri aku cakap macam itu . Hari yang sibuk dah mengintai aku terima intaian itu . Itu punca kenapa aku hampir melepaskan . Jaga lah kau diri sendiri .

Setiap kata terselit rasa hampir . Bukan hamper tapi hampir . Kau tak nak aku tak apa sebab aku mungkin begitu . Eh , lelaki hampir pupus . Aku suka . 

Esok bangun pagi gosok gigi basuh muka sabun badan jangan lupa shampoo rambut bersiap pakai baju kurung bercelana celak pergi bangi daftar diri . Hampir penghujung cuti aku .Hampir sampai penamat .

Dah sampai pun .

BS : Packing stuff *Excited , tak pon .