Tuesday, May 24

One word

Syukur

Go to fullsize image

Satu perkataan saat terpampang depan mata hasil aku . Tangan bergerak pantas mata mencari bantal untuk di tutup nampak kekacauan aku dekat situ sangat kacau . Pertama kali sikap cool aku bertemu reault hancus berdecus .

Tak hampa tidak langsung walau tidak dean list masih aku bersyukur memberi lebih semangat untuk aku terus berusaha mencapai ke arah itu maaf kptm simpan budget untuk saji kan aku makanan mu itu .

Mata melilau mencari pangkal F wakil kepada Fin262 yang paling aku geruni di ikuti MGT soalan kau memang membunuh tapi syukur sangat sangat bila lulus kedua dua nya . Macam nak melompat tapi aku bukan monyet macam nak teriak oh dah lewat malam senyum kambing menemani sahaja .

Alhamdulillah masih tiga pointer lagi harap terus naik tak akan turun lagi terus menuju puncak bukan akademi fantasia sekarang ini aku nak dekan bagi lah walau sekali aku memohon usaha tolong bagi kalau kau nak ini itu kata diri