Tuesday, May 10

Waktu itu


Hai followers . Hai voters . Hai readers . Hai strangers .

Good lah morning . Tido nyenyak ke memasing malam tadi ? Dan , aku sangat nyenyak dibawah selubungan comforter lembu aku yang sangat disayangi dan dicintai itu . Nak jugak . And aku hope , tido korang nyenyak jugak bersama sama mahkota di kamar anda . Wahh , kamar gituu . Haha .

Definisikan sekolah pada anda .

Tempat yang membosankan . Memenatkan sebab nak kena stick dari pagi sampai petang kadang kadang . Plus kene dengar cikgu membebel semua bagai . Penat , penat dan penat . Leceh pagi pagi nak kena beratur nak menyanyi berpuluh puluh lagu disamping menadah telinga untuk madah berhelah dikala perhimpunan . * Okehh , cukuppp . Hish .

Kalau itu yang korang rasa , better tukar rasa tu semua . Sebab , once kau dah meninggalkan zaman sekolah , surely akan merindui segala moment dan merasakan sekolah memberikan kita satu pengalaman , pengajaran dan satu erti hidup yang sebenar . That time , baru kau tersedar , moment dekat sekolah tu dah tak akan come back sebab zaman tu dah tamat . And thats what i feel . Swear .

Aku rindu mereka semua . Aku rindu Cik Gayah , Cik Bedah , Cik Matun . Aku rindu nak lepak bergosip dalam kelas dengan mereka semua . Rimdu jugak nak berebut rebut beli makanan dekan kantin waktu rehat terus lepak dekat dewan terbuka . Beli naget banyak banyak makan . Sedappnyee . Aku rindu nak jalan kaki balik sekolah lepak bilik Cik Bedah . Aku rindu nak study last minute dengan cemay and Cik Gayah . All this things make me want to go back time .  * Sob Sob 

So , guys yang dekat lua tu , yang masih bersekolah . Please , hargai and nikmati all the precious things waktu sekolah . Sebab , itu lah kenangan yang abadi dan natural sebenarnya .

Cacat nye tudung masa ini . Haha

Graduation day :)

*Gambar si Matun tu takdekk . Mana entah dia hilang .

p.s: Semangat aku tinggi okeh !