Sunday, July 24

Cerita



Yey Hoyeyy !

Akhir nya belog dah kembali pulih walau tade sebarang corak aku tetap masih berpuas hati simple muka naik pimple pipi ada dimple woahh ayat aku 

Well aku nak korang tahu sedang nye aku menaip entry ni cuti mid term aku kembali sudah ke pangkal jalan yang ado akan habis yang habis tunggu nanti refill tapi cuti ini tak boleh refill atau top up kene tunggu yang selepas ini 

Dah lama sumpah lama tak update belog sampai aku naik rimas dengan segala kekacauan pandangan dengan lagu yang dulu nya minat kini umpama memekak nak pecahkan gegendang telinga background yang tak muncul muncul dan paling penting entry yang menjadi singkat macam kain budak pengkid waktu sekolah di tambah dengan font yang worse ya WORSE AT ALL

Wajib lah banyak cerita aku nak kongsi mahu tak cukup satu entry ni mahu ada sambungan keturunan bak kata orang peduli kata orang dah penat aku nak dengar cerita orang tak semua suka kita dan tak semua kita suka itu adat dunia terima seadanya kalau nak hidup bahagia 

Kaki ni hah merayap merata rata sem ni iye bermula dengan lubuk singa di tambah pula dengan percutian mewah wah mewah weh tak mewah sangat tapi pengalaman naik melayari star cruise di penang sangat perfect cuma mission tak tercapai tak apa mungkin bulan madu nanti woahh lagi

Lagi aku nak korang tahu yang saat aku menaip ni lagi puasa lagi dua minggu perasaan aku wajib excited well bazar depan mata macam macam benda yang tak selalu nampak akan nampak selama sebulan tak tolak lapan hari sebab balik rumah harap berat badan berkurangan lagi aminn

Cerita banyak akan aku ungkap singkap satu per satu kemudian sabar ya 

BS : Bahagia melanda diri hope kekal , mungkin .