Thursday, July 28

Petunjuk

Hurt Heart Red Bandage

Well itu semua dugaan yang memberi hasil dengan kata erti petunjuk untuk sesuatu dan aku rasa aku dah dapat .

Aku telah add on lagi seminggu cuti bukan sebab aku pergi bercuti tapi masalah kesihatan kali ini bukan ringan tapi sumpah serius demm serius .

Derita sakit pedih segala pergerakan aku terhad dengan kata terhalang bukan tu saja meh nak tambah ada pantang larang nya dalam hal makanan itu ini sana situ semua tak boleh habis apa je aku nak santap bubur kosong itu jawapan nya memang turun berat badan puasa pun dah dekat double extra plus plus tak payah aku susah payah nak beriadah , sangat beriadah lah .

Masa ini baru kita kenal sapa sebenar kawan sapa sebenar manusia bukan nak cakap apa tapi itu realiti aku boleh cakap kalau ada anugerah kata sembang bak kata mereka cerleb boleh di beri pada engkau tak perlu pesaing serius ni 

Kau susah kau sakit aku tulang belakang kau bila aku kena pulak kau tikam belakang pula ini ke kau panggil kau cakap sebagai sayang aku tak rasa sumpah aku tak rasa serius aku tak rasa jangan tipu eh aku tak bodoh untuk beza semua ni

Sekarang dah nampak dan dah faham jadi tolong faham side aku pula benda ni berjangkit pergi jauh jauh yeh ? Bak kata kau aku kan pembawa ___ . Nevermind kalau betul sumbernye dari engkau . Ingat tu . 

BS : Nak ayam .