Thursday, May 19

Musuh berjaya ditawan

Hai followers . Hai readers . Hai voters . Hai strangers .


Selamat pagi . Teman adik disini . Bla bla bla .. ( tak ingat lirik ) . Wahh , nampak excited kan pagi pagi dah menyanyi . Ada benda yang mengembirakan ke ? Ce cite ce cite . 


Bila ada cecite , maka wujudlah sebuah ceritera . Berbunga bunga bahasa kak oii . * Ke tahun 2020 , bahasa moden .


Aah , aku sangat senang hati pada pagi ini . Ku akui memang tak seronok kene bangun pagi jadi driver makcik . Nevermind . Hari ni last . Kemudian melangkah penuh gagah untuk membeli santapan seisi perut . Disini puncanya klimaks . Penyebab kegembiraan terlampau . Guess what .


Aku jumpa my love . Yeah , cinta hati saya . Rindu gila dekat dia . Dah lama tak jumpa. Finally i found him . Handsome dah . Untunglahh . Aku tatap and tengok dia lama lama . Then aku ajak dia lepak dengan aku and dia mahuu . Wuhuu . Berdua an lah kami dalam kereta . Orang takde , aku apa lagi . Menjalar lah tangan mencarik beliau . Hee , lalu ke mulut dan ngaapppp macam mangga semalam , ohh , kuih cara berlauk ku di makan . Haha . Itulah buah hati aku . Fikir apa hah ? Nonsense =.= , Alangkah bahagianya . * Sambung berdating sebelum beliau pergi lagi . Hee .


p.s: Dah tahu port . Yehaa !